יום ראשון, 7 בינואר 2018

הדפסה על קאפה

שירותי הדפסות על משטחי קאפה הפכו כיום לאופציה הנפוצה והמבוקשת ביותר בקרב לקוחות פרטיים ועסקיים. מה הסיבה לכך ואיך הפכה הקאפה לחלק בלתי נפרד מסצנת האמנות? הנה כל התשובות קאפה הוא משטח עבודה חדש יחסית שהגיע במהירות לראש טבלת חומרי הגלם המבוקשים בתחום ההדפסות וההעתקות. המשטח עשוי מחומרים סינתטיים והוא מגיע במגוון רחב של עוביים. ניתן להדפיס עליו תמונות באיכות גבוהה והוא מתאים גם לציור בעזרת צבעי אקריליק. מעבר לכך, אנשי מקצוע בתחום הדפוס וההעתקות מצביעים על הקאפה בתור הטרנד שכולם אוהבים ולכן הגיע הזמן לבדוק מה עומד מאחוריו.    

הדפסה על קאפה

הנה למשל כמה מאפיינים ייחודיים של הדפסה על קאפה:

א. משקל נמוך – לקוחות פרטיים ועסקיים מעדיפים הדפסה על קאפה בגלל המשקל הנמוך. המשמעות של משקל נמוך היא שניתן לתלות את משטחי העבודה על קירות גבס בלי בעיה, ובלי לחשוש שהתמונה תיפול. החומר עצמו הוא למעשה חומר מוקצף שלאחר עיבוד מיוחד הופך למשטח קל וחלק. העיבוד לא מעלה את משקל  אלא רק מאפשר לייצר אותו בעובי שמותאם לצרכי הלקוחות. ב. הדבקה – בניגוד לחומרים אחרים, המבנה של משטחי קאפה מאפשר הדבקות של חומרים מסוגים שונים. אלו כוללים למשל הדפסות נייר, למינציה ובד שמודבקים ישירות על הקאפה ומצליחים לשמור על מראה אחיד ונקי. ג. רמת גימור – אפשרויות מסוימות הופכות לטרנדים גם בגלל שהן איכותיות יותר. ניתן לראות דוגמא ברורה לכך בכל מה שקשור להדפסה על קאפה, בעיקר בזכות רמת הגימור הבלתי מתפשרת. לתמונות שמודפסות בטכניקה הזו יש רמת גימור גבוהה וזו האופציה המועדפת על מי שרוצה להשיג מראה אקסקלוסיבי בבית, במשרד או בחנות. ד. עמידות – תמיד ניתן להוסיף שכבת גימור על המשטח וכך להגן עליהם מפני שריטות וכתמים. גימור למינציה מגיע בדוגמת מט או מבריק והוא מגן על ההדבקה תוך כדי הארכת חיי המוצר. בנוסף, ציפוי למינציה מקורי מאפשר לנקות בקלות אבק שמצטבר על גבי משטחים מודפסים.

למוצרים נוספים שלנו דפוס דיגיטלי בי דיגיטל לחצו כאן

איפה מדפיסים תמונות על קאפה?

הדפסה על קאפה מחייבת התייעצות עם אנשי מקצוע. רצוי לתת עדיפות למכון העתקות מורשה ולקבל המלצות על מכוני דפוס שמתמחים בשימוש בחומרי גלם מן הסוג הזה. אפשר להשוות בין מחירי הדפסות ולהיכנס לעובי הקורה לפני שמחליטים על סגנון עיצוב מסוים, גודל, מבנה או הוספת שכבת גימור. השאיפה היא בכל מקרה להבליט את היתרונות המקוריים של התמונה, מבלי לוותר על הפונקציונליות של הדפסה נוחה וזולה. לסיכום, היתרונות המיוחדים של הדפסה על קאפה הופכים את המשטח לטרנד שקשה להתעלם ממנו. הוא מצטיין במשקל נמוך וניתן להדביק עליו סוגים שונים של יצירות ותמונות. המשטחים גם מגיעים ברמת גימור מושלמת והם עמידים מפני אבק, לכלוך או כתמים.

המאמר "הדפסה על קאפה" פורסם לראשונה בבי דיגיטל
bedigital january.7.2018 via

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה