יום רביעי, 30 באוגוסט 2017

הדפסת ספרים בכריכה קשה

חשיבות הכריכה בספרים ובחוברות

יש הרבה פרמטרים שקובעים מה איכותו של הספר. אמנם רובנו מגיעים לספרייה העירונית או לספרייה בבית הספר וקרואים רק את התקציר של הספר שנמצא בחלק האחורי שלו אך חלק מאיתנו גם מתרשמים מהספר עצמו. לא כולם קוראים עמוד או שניים ולא תמיד ניתן להסיק על הספר גם מקריאה קצרה שכזו. מה שבאמת שמים לב בספר זה האיכות שלו כספר ולא רק מה שבתוכו. ספר חזק ועמיד שיהיה כיף לקרוא ועשוי מחומרים איכותיים יהיה הרבה יותר מושך מאשר מספר שאינו איכותי. הדפסת ספרים בכריכה קשה יכולה לשפר מאוד את נראות הספר ואת האיכות שלו והופכת אותו להיות עמיד ביותר.

הדפסת ספרים

הדפסת ספרים בכריכה קשה: כל היתרונות

·         ספר יכול להתקמט ולהיקרע. אמנם עם הספרים שלנו אנחנו שומרים מכל משמר בין אם מדובר בספר לימוד, ספר בישול, ספר בדיחות או ספר קריאה עם רומן או עלילה מותח ביותר. לספרים עם כריכה קשה יש יתרונות משמעותיים על פני כריכה גמישה בעמידות שלהם. כריכה קשה מגנה על הספר מעבר לפן עיצובי. כריכה קשה שומרת עליו מקבלות, שומרת עלי ושאינו יתעקם ויהיו לו פסי קיפול וגם על הדפים שבתוכו שלמים ועמידים.

·         מעבר להגנה מפני קימוטים וחבלות חיצוניות הדפסת ספרים בכריכה קשה תורמת מאוד לעיצוב שלו. ספר עם כריכה קשה יכול להיראות לנו הרבה יותר מעוצב מאשר מספר עם כריכה גמישה וזה כמובן קשור לסוג הספר. אמנם ספרים עם כריכה גמישה יכולים להיות נוחים מאוד בעיקר כשמדובר על ספרי קריאה אך כל שאר סוגי הספרים, כמו למשל ספרי עיון או ספרי בישול, מומלץ מאוד שיהיו בעלי כריכה קשה. ספרים אלו בדרך כלל צריכים לאפשר דפדוף נוח שכריכה גמישה לא יכולה לספק.

ספרים גדולים רק עם כריכה קשה


הדפסת ספרים בכריכה קשה הכרחי כשמדובר על ספר גדול מימדים. אמנם יש גם ספרים קטנים מאוד שאינם עולים על חמישה עשר סנטימטרים והם מגיעים עם כריכה קשה ועבה אך ספרים גדולים מחייבים כריכה כזו כדי להגן על הספר מפני קימוטים והפיכת הנשיאה שלו בתיקים ומזוודות לאפשרית ובטוחה.

bedigital65.wordpressהפוסט “הדפסת ספרים בכריכה קשה” פורסם לראשונה ב

bedigital65.wordpress august 30,2017 via
https://bedigital65.wordpress.com/2017/08/30/%D7%94%D7%93%D7%A4%D7%A1%D7%AA-%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%A7%D7%A9%D7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה