יום שני, 11 בספטמבר 2017

מחברות מעוצבות כריכה קשה

מי צריך מחברות מעוצבות?
בכל שלב בחיינו אנחנו צריכים לכתוב כל מיני דברים. מהשלב בו אנחנו לומדים לכתוב ולאורך כל בית הספר אנחנו צריכים להעתיק מהלוח את מה שהמורה אומרת, להכין שיעורי בית ולפתור מבחנים רבים. המחברות מלוות אותנו בכל רגע בחיינו וגם כשאנחנו מגיעים לאוניברסיטה אנחנו נאלצים לכתוב חלק מהדברים ובמקרה הטוב אנחנו נעזרים בלפטופ כדי להקליד את החומר באופן וירטואלי. מחברת צריכה להיות נוחה ואיכותית אך גם מעוצבת ולא רק לילדים אלא כל מחברת בכל שימוש. מחברות מעוצבות יכולות להוסיף הרבה לשימוש וכדי שהם יהיו עמידות, מחברות מעוצבות כריכה קשה יהיו הפתרון הטוב ביותר.
הדפסת חוברות בכריכה קשה

היתרונות של מחברות מעוצבות כריכה קשה

  • מחברות מעוצבות הן מחברות הרבה יותר אסתטיות שהרבה יותר כיף לעבוד איתן במידה ויש לכן מחברת שאתם כותבים בה המון מידע חשוב בקורס מסוים או לצרכי עבודה, הרבה יותר נחמד שהמחברת צבעונית וייחודית רק לכם. יש הרבה דוגמאות למחברות מעוצבות וכדי שהמחברת באמת תהיה נוחה ומעוצבת כריכה קשה היא הכריכה הטובה ביותר.
  • בדיוק כמו שיש ספרים עם כריכות קשות וגם חוברות עם כריכות קשות, גם מחברת עם כריכה קשה תהיה רבה יותר נוחה לשימוש. זה לא נוח לכתוב במחברת שכל הזמן נסגרת וזה מה שקורה עם מחברות שיש הלם כריכה גמישה. המחברות הישנות והקטנות, אלו שהכריכה שלהן עשויה מנייר, לא רק שאינן נוחות אלא מתקמטות מאוד עם הזמן ואינן עמידות לטווח ארוך.
  • מחברות מעוצבות כריכה קשה יכולות להיות עמידות לאורך זמן ולהחזיק מעמד אפילו שנה או שנתיים בלי פגע. אם אתם כותבים דברים חשובים והמחברת מלווה אתכם לכל מקום, כדאי להשקיע בחוברת איכותית. הדפסה של חוברות כאלו אמנם יקרה יותר אך משתלמת לטווח הארוך בעיקר אם אתם קונים אותם לעובדים שלכם.

מחברת טובה עם איכות גבוהה

מעבר לעובדה שלמחברות מעוצבות כריכה קשה יכולה להיות כריכה מועילה במיוחד, חשוב מאוד לבחור מחברות שמודפסות בצורה איכותית וחזקה. גם החיבור של הדפים עם הכריכה חייב להיות חזק וגם בחירת סוג המחברת, דפים מודבקים או ספירלה, יכולה להיות קריטית מאוד ולהתאים לכל אחד בצורה אחרת לפי סוג השימוש.
הפוסט "מחברות מעוצבות כריכה קשה" פורסם לראשונה ב gunav.co.il
gunav.co.il september 4,2017 via 
http://www.gunav.co.il/%D7%9E%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%A7%D7%A9%D7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה